Postgraduaat bedrijfsmanagement

2.850 EUR
(Vrij van BTW)
Dienstverlener voor de KMO-portefeuille

Scherp je kennis en managementvaardigheden aan die je helpen opklimmen binnen een bedrijf.

(Modulair inschrijven voor deze opleiding is mogelijk)

Ambieer je een functie aan de top van de organisatie? Of wil je je positie als manager versterken?

Word vertrouwd met het opbouwen en implementeren van een strategie, hoe je aandeelhouderswaarde kunt verhogen en hoe je je teamleden op een hoger niveau tilt en ze motiveert om de bedrijfsdoelstellingen te behalen.

Het postgraduaat bedrijfsmanagement is een praktische managementopleiding die een meerwaarde biedt voor elke ambitieuze manager. Het verruimt je blik op de bedrijfsvoering en versterkt je positie als professionele manager door het aanscherpen van je kennis en managementvaardigheden.

Deze opleiding geeft je een sterke academische basis alsook heel wat praktijkkennis. Onze docenten beschikken over de nodige expertise en hebben een ruime ervaring in het bedrijfsleven. Ze bieden zeer praktijkgerichte oplossingen aan die direct bruikbaar en implementeerbaar zijn.

Praktische informatie

De lessen vinden plaats op donderdag van 18u tot 21u15 en zaterdag van 9u tot 12u15 (niet in schoolvakanties). In april verschijnt het lesrooster voor volgend academiejaar.

De meeste lessen kunnen hybride (zowel online via MS Teams als op campus) gevolgd worden. Er worden geen lesopnames voorzien.

Bachelors of masters die in het bedrijfsleven werken en

• nog geen bedrijfseconomische opleiding volgden of
  • die hun kennis willen uitbreiden of
  • willen doorgroeien in het bedrijf
  • Behaal een postgraduaat Bedrijfsmanagement.
  • Verwerf algemeen inzicht op het gebied van bedrijfsmanagement, waaronder strategisch management, marketing en sales, financiën, operations, juridisch kader en human resources.
  • Ontwikkel leiderschapsvaardigheden die nodig zijn om effectief teams en organisaties te beheren, leiden en beïnvloeden.

Geen voorkennis vereist

strategisch management

Filip Van Pottelbergh, Sven Vanhengel

human resources management

Els Debaere

marketing en sales

Johan Vanhaverbeke

logistiek management

Dirk Van Lindt

financieel management

Dirk Van Lindt, Hilde Decan

juridisch kader van de onderneming

Anthony Logghe, Dominique De Marez, Pieter Callens, Jan Vanthournout

leiderschap en onderhandelingstechnieken

Filip De Craemer, Filip Van Pottelbergh

bedrijfssimulatie

Dirk Van Lindt

Waarom kiezen voor een opleiding ‘Postgraduaat bedrijfsmanagement’ bij VIVES Continue

Kleine lesgroep

We laten bewust slechts een beperkt aantal cursisten toe. Dit om een goede interactie tussen de docent en de cursisten te garanderen. Het uitwisselen van ervaringen en best practices onderling zorgt voor een grote meerwaarde.

Docenten uit bedrijfsleven

Onze docenten zijn professionals uit het bedrijfsleven die je de bouwstenen aanreiken voor een succesvolle carrière. Ze delen niet alleen hun kennis, maar leren je ook de praktijk van binnenuit kennen. Zo helpen zij bij het verder ontplooien van je vaardigheden en het uitbreiden van je netwerk.

Breed doelpubliek

Deze opleiding is erg toegankelijk. Vergt geen specifieke voorkennis van de materie. Mix van deelnemers met uit diverse disciplines zorgt voor andere en boeiende perspectieven.

Combineerbaar met voltijds werk

De lessen zijn 's avonds of op zaterdagochtend. Of (deels) online. We maken de combinatie studeren en werk voor jou mogelijk. Ons team staat garant voor een uitstekende service, flexibiliteit en persoonlijke aanpak.

Meer keuze?
Bezoek Continue.be

Continue is het online platform voor levenslang leren van de Associatie KU Leuven, goed voor meer dan 1000 professionele en academische opleidingen. Continue is dé website voor iedereen die wil bijblijven, zich persoonlijk wil ontwikkelen of omscholen. Je kunt kiezen uit korte opleidingen zoals webinars en webshops, en langere trajecten als postgraduaten. Studenten kunnen met een handige zoekfunctie een opleiding op maat vinden. Je volgt de lessen online, op locatie, of gemengd.

Ontdek Continue.be